11 mars 2010

Att pynta eller inte pynta..





En klaffbyrå i förändring. Har kört fast lite med mitt "pyntade" i huset. Ena dagen är allt för mycket och nästa dag skulle jag kunna plocka fram flera saker till. Orsaken till den beslutssvårighet är nog att annat upptar mina tankar. Renoveringen av vårt stall tar mycket längre än vad jag hade tänkt (att bära ut betongklimpar är inte så attraktivt arbete). Men det är bara att fortsätta!

Kan man annars få vårkänslor av regn? Svaret för min del är ja, det kan man för det är just vad jag får när jag tittar ut genom fönstret och ser regnet som strilar ner.

6 kommentarer:

Hantverkarglädje sa...

Nog tycker jag du har lite pyntintresse i alla fall.

Kamomilla sa...

Tids nog hinner du. Man kan ju inte hinna meda allt på en gång heller! :)
ta det sakta i knutarna :)

Anonym sa...

Känner igen. Just nu vill jag bara rensa och ha det enkelt, nästa vecka kanske det är en annan visa :)
Och ja, det är så mycket som tar ens tid. Vi får ta en dag i taget, och försöka njuta av det vi får gjort:)

Fin helg till dig.

Horses and House sa...

Fina bilder, gamla böcker är så vackra att ha framme (bibliotekarien-i-mej gillar ;)
Visst är det annars typiskt med hästskor som ramlar av... du får skicka karln din på hovslagarkurs! ;)
Kram! :)

klipposfia sa...

känns bara skönt att jag inte är ensam:) men int behöver man så mycket hela tiden....lite i taget som man känner för....för visst finns det annat som tar ens tid! hur går det med stallet? och hästen? är du lika nöjd ännu:) visst hade ni en till på gång också?
så spännande:)

maria sa...

Hejsan :O) haft några datorfria dagar så jag såg inte vad du skrev men du hörde väl om ponnyn att han blev så gammal och trött att han måste avlivas, verkligen synd!

Ha en riktigt skön helg!