2 maj 2011

cowgirl





De av er som har kikat in här senaste tiden har sett en massa olika förändringar i bloggen. Jag har prövat olika utseenden på min blogg och inte hittat riktigt rätt. Men nu just är jag något sånär nöjd iaf. Tills jag tröttnar igen. :)


På bilden är en skylt jag köpte på en hästmässa för ett tag sen. Ja, jag är en cowgirl. Vad är då en cowgirl? Enligt min åsikt är det en kvinna som rider western och är väldigt mycket country-girl. Till detta hör ju också en förkärlek till denna sortens musik. Så nu fick en del av er kanske en annan bild av mig än vad ni hade förut.. ;)

2 kommentarer:

klipposfia sa...

heja på! huvudsaken man är sig själv:) snygg bakgrund till bloggen har du också!

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Bloggen är jättefin!

Följer dig nu via Bloglovin.

Önskar dig en skön söndag!