19 mars 2012

läderväskor för 2 e/st



För 2 år sen hittade jag denna äkta-läder-skönhet på loppis (vem säljer äkta läderväskor för 2 e?) som snabbt blev favoriten. Sen gick ena sömmen upp. Så blev den lite bortglömd. Att komma ihåg att ta med den för att lagas när jag far till stan är inte det lättaste.



Förra veckan hittade jag denna också-äkta-läder-skönhet på en annan loppis i en annan stad. Nu tävlas det om favoritplatsen kan jag säga. Svart eller brun? Tja, vilka skor tar jag på mig? Verkligen i-landsproblem av stora mått!



Spännet ger mig lite flashback till min barndom-ungdom. Hade såna spännen på nå väskor då.



Alltså detta är så snyggt! Trots det missfärgade lädret i bottnen (inte pga mig).



Vad ska man säga? I´m in löw.

4 kommentarer:

Mamsell Lufolk sa...

Superfina, särskilt den bruna gillar jag!

Kamomilla sa...

I understand. Jag skulle också vara in lööw! Jag har en läderportfölj med axelrem (färg konjaksbrun) och den har jag fyndat på ekotori för 1 e!
Nån hade tappat puder i den men det var ju bara att dammsuga bort! :)

Kamomilla sa...

..och så en kommentar till det föregående inlägget: Shit pomfritt vad snyggt!!

Anna sa...

Underbart fina! Läder är ett fantastiskt material!
Önska dig en skön helg!