12 jan. 2012

ett livstecken

Jag har inte helt försvunnit i byggdammet men ännu återstår en hel del innan jag är redo att visa bildbevis på att nåt faktiskt har ändrat hemma hos oss. Väggen är riven, den bärande balken är på plats, nytt golv är lagt men inget är ännu gjort åt väggarna (tapetrullorna är dock här hemma). Jag älskar känslan jag får när jag tittar på den. Hoppas bara den är lika fin på väggen!

Här är en link till vår nya tapet.

Min walk-in-closet är förvandlad (redan) till en avställningsplats för grejor som ingen vet vart de ska hamna sen efter renoveringen. Gissa om jag är frustrerad! Men den blir nog fin och ordningssam igen, enda tills den dan kommer då vi har bråttom och alla söker nåt att ha på sig samtidigt... :)

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Ser fram emot bilder ;) Det blir säkert riktigt härligt fint!