11 apr. 2009

Jag önskar..

...jag kunde säga att denna bild var från mitt hem men tyvärr så är den inte det. Men jag jobbar på det! Snart, snart drar nästa projekt igång. Troligen redan på tisdag, när det sen är färdigt vet ingen... ;) Men då börjar jag äntligen med tv-rummets efterlängtade make-over! All panel, all färg och nytt golv finns hemma redan, måste bara klura ut var jag skall lägga alla saker vi har där så länge jag jobbar där. Vilket ramaskri det skulle bli om barnen inte såg Bolibompa och Barnkanalen på en vecka! :)

Rummet kommer faktiskt inte att bli helt vitt även om många kanske tror det. Det blir en svag grå-blå färg ovanför bröstpanelen (som förståss blir vit...). Visar nog före och efter bilder sen!




Bildkälla: nätet

11 kommentarer:

Lundagård sa...

Den fina bilden har jag också i min inspirationsmapp :) Glad påsk till er också!

Viveka i Bläckhornet sa...

Så spännande. Älskar före och efter bilder.

Ha det skönt

Kram Viveka

Kamomilla sa...

Härlig bild. Förstår att du gillar!

Jessica sa...

vad spännande att göra om tv rummet jag skulle också vilja göra det men har inte maken med mig på den fronten så jag får jobba på honom först hihi ha en trevlig påskhelg kram jessica

Lantliga drömmar sa...

Roligt med nya projekt på gång hela tiden!
Bilden är underbar!

Horses and House sa...

Bilden är YES! :) precis i min smak också! :) Lycka till med förnyelsen!

Anonym sa...

Den bilden har jag också sett tidigare:)
Ska bli spännande med tv rummet!

Annika sa...

Det ska bli spännande att få följa din makeover..... jag suuuuger upp ideeer överallt just nu för bearbetning inne i huvvet.... har lite startsträcka...... Kram Annika

Huset vid ån sa...

Måste bara få säga att du har såå fint!! Må så gott! Kram Therese

Vita små hjärtan sa...

Vilken vacker bild...så skulle man ha det! Ha en bra dag!

Gnistrande snö sa...

Åh så spännande!
Blir säkert jättefint.
Jag är också lite svag för gråblåa nyanser :-)

Hoppas att ni haft en riktig härlig påsk!